Hej, puss, hej.

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? MIN UKULELE!!!1

3. Hur lång är du? 172 cm, typz.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? notting hill 

5. Vem ringde du senast? Emma Elisabeth Wikström <3

6. Vem ringde dig senast? Emma Elisabeth Wikström <3

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "tusan, jag försöker få med mig någon D: ajaj det är tufft att vara ledig!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, tror jaaaa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? Torsdag.

11. Vilken ögonfärg har du? Brün.

12. När vaknade du i dag? typ sju D: men gick upp elva. som alltid. 

13. Vilken är din favoritjulsång? Hahaha.

14. Vilken är din favoritplats? Södermalm..

15. Vilken plats föredrar du minst? No-salen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På psyket.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mina grannar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ivar.

19. Hur stor är din säng? mami: 120 pa: 90

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationära.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med ett magiskt linne, så det är en tolkningsfråga.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4/3

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Tullaaange.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vart man är ju.

26. Är du social? Över.

27. Vilken är din favoritglass? Sorbet, hallon, citron...

28. Vilken är din favoritefterrätt? Det mesta.

29. Tycker du om kinamat? Yes. kinaflickor.

30. Tycker du om kaffe? Nej.

31. Vad dricker du till frukost? Äpplejuice.

32. Sover du på någon särskild sida? I min 90-säng? :) 

33. Kan du spela poker? Oh, yes!

34. Tycker du om att mysa/kela? mjau..

35. Är du en beroendemänniska? du är min drog..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kim och Patrik..

37. Vill du ha barn? Mm.

38. Kan du några andra språk än svenska? Skriver flytande, förstår allt, pratar helt okej engelska. Sen förstår jag även spanska och kan grunderna i skrift och tal.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på vart man är.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Något du inte låter mig göra. :)))))))

42. Äger du dyrbara smycken? Nej, jag är lesbisk.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? På dator.* L word, skins, himym, snl, 30 rock och office.

44. Kan du rulla med tungan? Ja, haha.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh, Jessica.

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Gatheration med Lady Sov.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, det tror jag.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina shorts.

50. Flirtar du mycket? Nej. :D

51. Kan du byta olja på bilen? Självklart.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Ehm... nä.

54. Läser du någon dagstidning? Metro när jag åker tåg.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? KLARRRRT!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? nej.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 8.

59. När var du i kyrkan senast? Pappas och Lottas bröllop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? LINDA OCH CHRISTINE! <3<3<3

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Jag och Amanda tältade inomhus i flera dagar när vi var små. 8)

LIGGA?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback