ring ding dong.

jag är ju sämst, vi vet det.
jag vill inte blogga, för om jag gör det lagom mycket känns det som att jag gör fööööör mycket!
anyways, jag kan ju försöka skriva lite. men det är mukket lättare på ec!!!!!1
i fredags var jag och sebastian på skrikspelning. det var ASbra!
det blev sjukt konstigt den dagen, innan allt. jag hade tänkt att jag skulle åka in till stan, och träffa alice vid tre, sen åka hem så jag var hemma vid sex, äta midddag, och sen träffa honom på tåget till tullinge. så blev det inte, ehehh. han åkte till tullinge, eheeem. så istället för att vara i stan med alice och alla hennes kompisar - amaaanda - så satt jag och sebbelito vid min mammas dator och hade det mysigt, drack té, mums. heheheheheh, vi lekte väldigt mycket på youtube. låten som jag lägger upp, den får typ sammanfatta dagen.



igår sov jag bort halva dagen, sen under natten började sanna vara social. och emser. det var ju trevligt. men det var precis när jag hade lagt mig. men jag tycker om er ändå! :(

idag så åkte jag in till stan, tänkte att man kanske kunde gå in i någon random trevlig människa. när jag kom till tunnelbanan så kom jag på att det är söndag. dagen då ingen rolig är i stan. yaaaay. så jag gick till h&m och köpte en skjorta och masssor av trosor. mohahahaaaaaa.
mina bästaste trosor har som en serietidning på sig. de är awesome. jag försöke hitta likadana. jag har ingen aning om vart de är ifrån. men det är typ lindex eller något sånt, som finns överallt. jag letar efter liknande. kämpar!!! idag gick jag in på lindex, där jag hittade ett par som hade texten "this is not a dream" på... och på andra sidan "i am for real"...kände verkligen att jag borde ha ett par såna! kändes väldigt jag, porrigt, liksom!
ahmen, det är najs! sen hittade jag ett par som hade texten "girlsgirlsgirlsgirlsgirlsgirls" på sig. de kändes också bra. ska skaffa såna till pride '10! :D lätt. då blir man poppis. heeeeeeeell yeah.

ahmen, bajbaj.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback