myspys.



igår lekte jag med sasheli, vi var såklart inne i stan. burger kingz "stor pommes frites, lite cola utan is" - de borde ta och skaffa en knapp för den beställningen. de som arbetar där, tror jag, har börjat känna igen oss, och vet vad vi ska köpa. sen såg jag hennes nyckelband - från egalia - och hon sa att vi borde åka dit! jag ba "dirr". såååeeh, vi gick ner till hemköpelito och köpte färdkost, eller "mat" till nationella idag, sen drog vi till rådmansgatan. yay.
det var megamysigt på egalia, serri! sjukt människor! hehehehhe. åh, eeeen, hen var så jäkla snygg. dog lite.de som arbetar där var sketa trevliga och allt var awesome. seeeeerrri. måste typ börja hänga där! :DDDDD

Egalia är en fritidsgård för HBT-ungdomar (Homosexuella, Bisexuella och Transpersoner mellan 13 och 20 år) som drivs av RFSL Stockholm. Egalia fungerar som en mötesplats för unga HBT-personer från hela Storstockholmsområdet. För många av oss som regelbundet går till Egalia var vårat första besök på fritidsgården också det första mötet med andra ungdomar i samma situation. På Egalia kan vi vara dem vi är utan att behöva försvara vår sexuella läggning, könsidentitet och/eller könsuttryck. Här behöver vi inte heller oroa oss för att bli illa behandlade, utan möts av respekt och förståelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback