dallas och tegan

imorgon kommer en flicka från italien hem till mig, och ska vara här tills på lördag, not awesome, well, i dunno.
jag borde verkligen städa mitt rum... hehe, men jag är för lat! men!!!! jag måste göra det snart... SKITIT!
jag sitter och youtube:ar nu, tegan and sara live saker <3

här är mina älsklingar #1 OCH Dallas Green, awesome right?



The First är en skiet bra låt, men den blev ju faen ännu bättre med dallas - otroligt.

Och här här här har vi söta tegan, och snygga xSara som kör I know x3
awesuum.
KOLLA SARAS HAND :D :D :D


ey, fuck you.
nu ska jag tagga TROR JAG!
cya.

Kommentarer
emma skriver:

Jag har visst glömt att berätta det..

Men det är jag som är italienaren.

Skrivet: 2009-09-20 klockan: 15:43:35
emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emma skriver:

Well, that just made my day!

Det hade varit så jävla underbart!

<3

Skrivet: 2009-09-20 klockan: 17:54:58
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback