alligator tears, cried over you.

för en månad sedan trodde jag att den här veckan skulle bli den bästa någonsin, för kanske tio dagar sedan fick jag känslan av att vilja dö. när jag pratade med sanna började det vända, älskar dig sanna. idag var jag med sasha, och tammi, och jag kände verkligen att jag mådde bra igen, älskar dig sasha. påväg till sasha ringde jennifer,tacktacktack! älskar dig. det första jag gjorde när jag kom "hem" till tullinge var att se clara och fia, krama dem, arrrgh, älskar er. när jag åkte upp till pappa kom jag på att jag hatar att åka buss, hatarhatarhatar. när jag kom hem, så blev det obeskrivlig glädje, glädje som jag har haft kanske tre gånger innan, men två av dem... de räknas inte, för sakerna de var över - de händer inte, den saken som var "verklig" var när jag insåg att sanna kommer komma hit. att hon skulle vara här, på riktigt, något som på riktigt, i verkligheten, kommer att hända. sanna lestander kommer att vara här i två dagar under vecka fyrtioåtta, måndag, tisdag. men w/e, glädjen idag, det var vad som som låg på min säng - naughty - en låda kartong, en tung kartong. i låden hittade jag "on, in, at" och sainthood. jag började gråta, så jävla mycket känslor. jag har aldrig varit blödig, inte alls, men nu snaste månaden... vad är mitt fel?

nej, nnu ska vi lätta upp stämmningen, ehm.... någongång ska sasha och jag bli fulla (jag dricker inte) och ha sex, för alla vet ju att det är sånt vi borde göra - två flickor som attraheras av flickor, som är vänner - och ja, jag är jätte kär i sanna också. och i alice - hon är ju lesbisk! hmm..har jag någon annan bi/lesbisk vän? åhja, ellinor och jag... hur kunde jag glömma? vi hånglar ju heeeela tin. arrgh, har inte fler vänninor som är queer? ahmen..jag hånglar säkert med dom, när jag kommer på vilka de är :)

kan ju reviewa sainthood och on, at, in också... yay! jag väljer ett ord...okej, kärlek. det är det perfekta ordet, exakt vad jag känner fr detta underbara band. jag älskarälsarälskar dem.


förutom att jag har underbara vänner, och att tegan and sara är underbara, så suger livet.
hejdå.
:)


Kommentarer
emma skriver:

"hmm..har jag någon annan bi/lesbisk vän?"

JAG DÅ?! :$

Skrivet: 2009-10-29 klockan: 08:33:53
emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emma skriver:

Aaaah.. du där! Juste... Duuuu! Kom då! ;$

Skrivet: 2009-10-29 klockan: 12:33:25
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback