The Way You Make Me Feel



Som ni ser, så är Emma Giulietta Pilsäter min.
Det står ju det - EMMAS.
Det betyder väl att hon är min?
Jag tycker iallafall att hon är sjukt jävla megasöt,
Och sjukt jävla megaunderbar.
Om 2 dagar träffar jag henne, jag längtar typ sådär sjukt jävla megamycket.

I Just Want To Lay Next To You
For Awhile.
You Look So Beautiful Tonight.
Your Eyes Are So Lovely.
Your Mouth Is So Sweet.
A Lot Of People
Misunderstand Me,
That's Because They Don't
Know Me At All.
I Just Want To Touch You,
And Hold You.
I Need You.
God! I Need You!
I Love You So Much.

/
Norrlands Guld - Emma Wikström
;Gästbloggar'n.

Kommentarer
emma skriver:

wikström då :$

<3

Skrivet: 2009-11-26 klockan: 21:10:30
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback