someone, please, stop this pain in my heart.

Jag har inte skrivit på två hela dagar! Ojojoj... not.
jag är xXsad_lesbian_stockholm_94Xx så... jag har varit vid plattan ):

Sanna, erkänn, du längtar till att vara ute en hel dag... i mysiga stockholmsvädret? :D

Seeeeen.. ja, har jag lekt med sashie, idag är första dagen på länge jag inte träffar heeeenne D': jag saknar hennes... hals... typ. jag saknar att klottra på henne... och att pussa på henne... och att blinka på hennes haka ): nu ska jag bli cutter också.
Åh, du har ju klottrat på mina diskreta ärr.

haha, asså emma... hon är rolig den där.
DumRosaBulle - Tjej, 14 år, Offline Igår 07:03
JAmen dåså?
Jag förstår inte varför du ska sitta och bry dig över andra, hur dom stavar?
Du är knappast bäst i världen själv

Sasha är visst bäst i världen ;@@


Och... mitt hår förtjänar en klippning! det är ju långt, som faen redan!
O'boy är det (näst)godaste som finns, efter Sashas haka.
asså, jag gillar att du typ hånglar med min haka.
gråtande-burger-king-tanten var jättejättesöt <3
hon var enda som.. inte... ja, kollade snett på de söta små flatorna.
Jag: *gör konstiga kattljud*
Sasha: Ät min haka.
Jag: *om nomnomnom*

seks(och seks gånger två) dagar kvar!

tog svininfluensavaccinet idag, och jag känner inget! :D
95% av alla mina goda vänner mådde dåligt, och tyckte att den gjorde ont... jag kände inte ett piss, och jag mår wunderbart!.. förutom hr konstigt ont jag har i kroppen, lolz, man ska inte ligga i den ställningen på obekväma burger king-soffor i två timmar :$

HEJDÅ, nu ska jag skaffa G i teknik - juste emma, jag har dåliga betyg iår...

Kommentarer
Emma skriver:

JAG SKA.. TROLIGEN TRÄFFA DIG PÅ PLATTAN.

Kan ju meddela att Ske-å har värre väder.



Sasha förtjänar inte dina pussar...............

Det finns någon som vill ha dem 19403186913 gånger mer än henne!

Typ.. Jag :$$



HAHA LOL PÅ LINDA.

Men du vet att jag hatar henne.



DET ÄR DITT FEL ATT MINA FÖRSTA BETYG KOMMER SE UT SOM TOBBE MATTSONS (sämst i klassen förra året):@@@



Det blev en väldigt lång kommentar.. Men det är ditt fel :(

Skrivet: 2009-11-18 klockan: 17:51:52
Emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emmap skriver:

Då ska jag pussa på dig 19403186913 gånger mer än på henne dåååå! jag vill pussa på dig, på plattan :$



ehm, du vet att jag hatar henne mer. :)



Dina betyg är ju bra!!! Du ba "åh, stackars mig bara mvg i alla ämnen" jag har ett mvg atm.. och det är musik... liksom, inte awesome!



långt svar, ditt fel!

Skrivet: 2009-11-18 klockan: 18:08:21
emmaps blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback