jag vill ha en puss... eller två...

jag vill ha en puss...
eller två...
eller tre...
eller fyra...
eller fem..
...
sju...
åttanio, tio, elvatolv, trettonfjortonfemtonsextonsjutton.
-sasha melander.

Under gårdagen tillbringade jag tid med Pim, men väääldigt mycket med Sasha Melander. jag kollade inte på Idol - jag är så duktig! Jag överlevde flera timmar utan mobil(er). Jag röstade inte en enda gång på Mariette igår - jag hade ju ingen mobil. Jag lyckades ändå slösa över 50 spänn på att ringa till 0771-MARIETTE-09... Det är skillz.
Jag tror inte Sasha åt något under hela dagen igår, så jag kanske ska dissa henne för det idag. Man måste äta! )): särskilt om man... ja, inte gör det.
om jag inte dissar sashie så blir det filmkväll med henne ikväll... tror jag.
jag är hemma hos mor min, och jag är 97% säker på att hon tror att vi är tsms, så det kommer bli kul att se hennes reaktion på hur konstiga vi är tillsammans, höhöhöhö.
Sasha är ganska bäst ):
"Fråga dina pääärååån om din... lesbiska älskare/WoW-master kan sova hos dig imorgon. yeah dude, yeah."
juuuste, den där konstiga, men söta, flickan som var med tammi när jag träffade henne och sasha typ första gången... hade frågat om mitt nummer - det känns jääävligt filmaktigt )):

nu sitter jag och kollar på idol-klipp och funderar på om jag ska vänta med att åka till stan och träffa sasha, eller om jag ska åka till stan och införskaffa ett par nya cheap monday... har nämligen inte ett enda par som är hela. Mina sista par som var hela, fick nämligen ett stort hål igår... Nu kom jag på att det är konstigt att jag inte har massa blåmärken - blev nedputtad/w/e från många soffor och sånt av fröken Melander.

mariette är jobbigt bäst ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback