jag känner mig sjukt frääääsch,



ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.
VAD BÄST ALLT VAR, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Mina revben gör ont, min röst är sepe, jag är helt lost i huvudet.
betyder att det var den bästa konserten någonsin, gånger ett par hundra.


Klipp från spelningen i Lund, där - nästan - alla sjöng med till Call it Off, i Stockholm sjöng hela publiken med, hela tiden. Vi var en så jäkla bra publik, asså Mamma, vad allt var perfekt.
Jag känner att jag borde duscha.. snart.

Träffade Ted, Shaun och Johnny 5's. Ted och Shaun x2.
TeQ och SQ pratade med mig under bantern innan nineteen, jag dog, nog fem gånger.
lägger upp klippet med det... hehe :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback