Meh, du är ju gay för emma :c

Idag var jag med Sasha - och träffade även Marcus, Sebastian, Jens-Mens och... andra människor.
Alice <3 stod hela tiden väldigt nära oss... men sa ingenting... förens vi hade gått ner på själva plattan... eller ja, jag tror hon skrek åt oss... eeeh, ja. Strunt i henne :)
När vi, allfall, gick på plattan, höhö, så skrek Sebastian aka min fru.
"KÄFTEN, JAG FOTAR AL-QAIDA!"
...det var lite roligt, hihiihihi.
Jag kom som alltid före Sasha - hahah, misstolk <3 - eh, och ja, det var då jag träffade Mr. Cuz och min Fru först... eeehm. Ja. När Sasha äntligen kom - hahahah, asså jag garvar åt vad jag själv skriver.. tragiskt - så pekade Frun på Sasha och ropade "FLATA!" Han är så söt asså.
Åh, en bild på honom är viktigt nu!. och en på marcuuus.
mumz
mumz
"Ni passar ihop. Kyss varandra. You may now kiss the bride!"
Det sa sötmarcus till mig och Sasha... hihi.
Annat avsom citat.
Marcus: Jag vill ha flickvän.
Jag: Marcus, älsking, jag kan vara din flickvän <3
Marcus: ...jag vill ha en flickvän, som inte är lesbisk. 

Åhåhåhå, och en till sak från Sebastan.
"Du lyssnar på brutalmusik...du ser inte brutal ut...du ser ut som värsta indie-flickan"

Åh... eh, Sasha verkar gilla flickor... som typ, är lite halvt dumma i huvudet.

Hihih, måste lägga till att bilderna på södertäljepojkarna var tagna med kanske två timmars mellanrum - och de gjorde samma awesomeface :'D

thihiihihih.

nu ska jag läsa fina saker på raggningsrepliker.se
...heheh.
hejdå ):

Kommentarer
emma skriver:

Emma..

Det där om dig och Sasha passar inte :$

Skrivet: 2009-11-07 klockan: 21:33:26
emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emma skriver:

emma... skämtare?

Skrivet: 2009-11-07 klockan: 22:46:45
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/
Emma skriver:

SV: du borde köpa en banana skids till mig och sen kan vi.. tillsammans äta den :$

Skrivet: 2009-11-08 klockan: 17:19:49
Emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emma skriver:

Det skulle... inte sitta helt fel :$

Skrivet: 2009-11-08 klockan: 18:17:43
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback