förlåt sassa

jag kan inte säga SasHa till Sasha, jag kan uttala hennes namn - om jag pratar med någon annan, eller för mig själv, heh - men till henne, det går inte!!! Det blir alltid Sassa, som om jag läspar... jag tycker det är jobbigt... jag känner mig dum. Och fitta, jag kysste henne inte idag heller!!! ARGH! Nu kommer jag vara fedt ledsen över det... tills jag träffar henne igen )))))):
Hej ångest.
Jag kom på en sak, precis nu, jag har bara en människa som jag tror på... det känns inte så awesome.
Hej Sanna.

I staden gick jag och tog en QX på Kultan, och, heheheheheh, Mariette var med - helt uppslag. HIhi.
Sneaky-Sasha-Fierce-face @ snyggingen.

sasha

nu ska jag lyssna på falling med florence + the machine, jag är inte rädd för att falla, det enda som skrämmer mig är att det gör så ont att landa. seriöst, varför gör du så här?

Kommentarer
Emma skriver:

Mariette är fiiN!

Skrivet: 2009-11-09 klockan: 16:15:58
Emmas blogg: http://emmawikstroem.blogg.se/
emma skriver:

Det är riiiikigt sant de'!

Skrivet: 2009-11-09 klockan: 18:15:09
emmas blogg: http://emmapilsaeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback