Åh, gullebulle.

Vaken. Hör. HÖGA. Röster. Trodde. Det. Var. Jesper. Och. Hans. Isabella. Det... Var. Inte. Dom. Det. Var. Hampus. Och. Camilla. Jag. Klarar. Inte. Av. Sådana. Saker. Jag. Blir. Extremt. Förvirrad. Extremt. Jätte. Förvirrad. Jätte.
Jag gick ut ur mitt rum, som ligger precis vid köket, ser Camilla, jag blev rädd, det var ju inte Isabella, som jag trodde... Någon har ätit min sista TicTac. Fuck 'em!

Jag och Sasha är ganska roliga (tragiska).
 *från sasha fierces bdb*
* Druckit 1 liten cola på BK och 1 mellancola på McD.
* Suttit på BK i två timmar med Kinaflickor(!!!11).
* Pussat Kinaflickor på munnen.
* Blivit pussad på munnen av Kinaflickor.
* Sett kineser i flock.

Kineser förföljer mig, vi slog vårat rekord i att sitta på BK, jag är rädd för kineser.

Om tiiiep 22 och en halv timme, kommer SannaPanna.
Om tiep 31 timmar och tjugo minuter går Astronautalis på scen @ Medis.
Om tiiiiejp 32 och en halvtimme går Tegan And Sara på.
Jag. Kommer. Dö.

Jag känner mig som Sara.


Kommentarer
Nikki skriver:

Hej, behöver lite hjälp. Titta gärna in på min blog och skriv vad tycker ska ändras på :) <3 Skulle bli så glad!

Skrivet: 2009-11-22 klockan: 19:23:39
Nikkis blogg: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback